logo

Jestem absolwentką na kierunku prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego, które ukończyłam w 2006 r. z wynikiem bardzo dobrym. Również na tym Wydziale ukończyłam studia doktoranckie.

W 2011 r. ukończyłam kurs dokształcający „Zarządzanie uczelnią – teoria a praktyka”, którego organizatorem był Wydział Zarządzania AGH w Krakowie.

W 2015 r. ukończyłam cykl szkoleń menadżerskich zakończony Certyfikatem Efektywnego Menadżera (CEM) wydanym przez Centrum Rozwoju i Kształcenia Kadr Optima.

Od początku swojej drogi zawodowej staram się poszerzać swoją wiedzę oraz zdobywać nowe i rozwijać umiejętności oraz kompetencje społeczne. W związku z tym brałam udział w wielu szkoleniach i konferencjach szkoleniowych organizowanych zarówno przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (MNiSW), Narodową Agencję Wymiany Akademickiej (NAWA), Polską Komisję Akredytacyjną (PKA), Instytut Badań Edukacyjnych (IBE), Ośrodek Przetwarzania Informacji (OPI), jak i przez inne uczelnie wyższe czy instytucje publiczne i prywatne, m.in. w zakresie:
- studiów i spraw studenckich
- akredytacji kierunków studiów wyższych i zapewnienia i oceny jakości kształcenia
- funkcjonowania systemu informacji o szkolnictwie wyższym (POL-on)
- Krajowych Ram Kwalifikacji, Polskiej Ramy Kwalifikacji i Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji
- uznawalności wykształcenia
- legalności pobytu studentów zagranicznych
- ochrony danych osobowych w uczelniach wyższych
- stosowania k.p.a. i wydawania i doręczania decyzji administracyjnych
- cyfryzacja szkół wyższych
- dyscypliny finansów publicznych w uczelniach wyższych
- zamówień publicznych w uczelniach wyższych
- prawa pracy dla zarządzających zespołami

Z uwagi na pełnione funkcje miałam również okazję brać udział w wielu szkoleniach tzw. miękkich, które miały na celu wzbogacenie nie tylko mojej wiedzy, ale przede wszystkim umiejętności i kompetencji społecznych związanych z budowaniem i zarządzaniem zespołów oraz profesjonalnej komunikacji. Dotyczyły one m.in.:
- zarządzania zespołami i organizacją pracy w zespołach uczelni wyższych
- delegowania zadań, uprawnień i odpowiedzialności
- coachingu
- profesjonalnej obsługi studenta/klienta w dziekanacie i sekretariacie uczelni wyższej
- budowania autorytetu kadry zarządzającej uczelnią
- różnic międzykulturowych w środowisku akademickim
- efektywnego motywowania pracowników
- sztuki komunikowania się z uwzględnieniem różnic międzypokoleniowych
- udzielania informacji zwrotnej
- radzenia sobie w sytuacjach trudnych i stresowych
- efektywne zarządzanie czasem i własną pracą w biurze uczelni
- przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy.